не даусыз креативті жауап - не арсыз эссе > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

자유게시판

    >   참여마당    >    자유게시판

не даусыз креативті жауап - не арсыз эссе

페이지 정보

작성자 Alisia 작성일 24-10-06 04:21 조회 5회 댓글 0건

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=не+даусыз+креативті+жауап+не+арсыз+эссе
 
 
не даусыз креативті жауап - не арсыз эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Пән: Қазақ әдебиетіСынып: 9-сынып Бөлім: Атадан қалған асыл сөз Тақырып: Әнет баба Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз? Сабақ барысы Image not found or type unknown. Қазіргі уақытта не арсыз? Не ғайып? Не даусыз? Олардың саны үшеу ме, әлде көп пе? Өз нұсқаларыңызды ұсынып көріңіз. Дескриптор: Сұраққа қатысты өз нұсқаларын дәлелдермен ұсынады. Олар мыналар: ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз. Үш ғайып бар. Олар мыналар: ажал ғайып, конақ ғайып, несібе ғайып. Үш даусыз бар. Олар мыналар: мінез даусыз, көрілік даусыз, ажал даусыз. Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 9.1.3.1 Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Ашық сабақ Әнет баба «Не арсыз, не ғайып, не даусыз» 9-сынып жүктеу. Барлық пәндер. Адам және қоғам. Алғашқы әскери дайындық. Алгебра. Астрономия. Сол себепті әдебиет пәнін оқытуда белгілі бір шығарма бойынша жазылған ғалымдардың не оқулық авторының пікірін айтқызуға, қайталауға, мазмұндауға жол беру. Қазіргі уақытта не арсыз? Не ғайып? Не даусыз? Олардың саны үшеу ме, әлде көп пе? Өз нұсқаларыңызды ұсынып көріңіз. Дескриптор: Сұраққа қатысты өз нұсқаларын дәлелдермен ұсынады. Сөздері, Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»; Төле би «Ердің бақыты –әйел», Әйтеке би «Қасқакөл дауы», Қазыбек би «Кім жақын? Сөздері, Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»; Төле би «Ердің бақыты –әйел», Әйтеке би «Қасқакөл дауы», Қазыбек би «Кім жақын? 5) тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау; креативті жазу. 9.2.4.1 Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері, Әнет баба «Не арсыз? Зерттеушілер қандай жағдайға тап болды? 2. Олар нені суретке түсіріп алды? 3. Ол сызбалар қаншама жерді иеленіп жатыр? 4. Олардың ені қандай? 5. Қазақ тiлi около 1 года назад Есть ответ! 2 Ответить Мәтіннен теңеу мен эпитетті тап. Оларды пайдаланып, сөйлем құра. Себеп-салдар жалғаулықтарын қатыстыр. Қазақ тiлi больше 1 года назад. 1-топ: Не арсыз, не ғайып, не даусыз. 2-топ: жеті жетім. 3-топ: жеті жоқ. 4-топ: жеті қазына. Дескриптор: Топта бірлікте оқып, мазмұнын түсінеді; Өзге топтарға мазмұндайды. 2-тапсырма. Зерттеушілер қандай жағдайға тап болды? 2. Олар нені суретке түсіріп алды? 3. Ол сызбалар қаншама жерді иеленіп жатыр? 4. Олардың ені қандай? 5. Қазақ тiлi около 1 года назад Есть ответ! 2 Ответить Мәтіннен теңеу мен эпитетті тап. Оларды пайдаланып, сөйлем құра. Себеп-салдар жалғаулықтарын қатыстыр. Қазақ тiлi больше 1 года назад. Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз? Оқу мақсаты. Түсіну және жауап беру. 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; Сабақ мақсаты. Шығарманы түсініп, тілін талдау арқылы психологизмді табу. Тексеруі үшін жауап үлгілерін беруге немесе мұғалімнің ӛзіне, не болмаса осы тілек», «Бір минуттық эссе» т.б. қалыптастырушы бағалауларды қолданып. Сөздері, Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»; Төле би «Ердің бақыты –әйел», Әйтеке би «Қасқакөл дауы», Қазыбек би «Кім жақын?





апероль цена усть-каменогорск, апероль цена павлодар руб эль хали шөлі, шөлдер тізімі м тэтчердің неоконсерватизмі, неоконсервативтік саясатка тән белгілерді атандар. бас от винта, дешевые бас-гитары намаз кесте аральск, аральск время
девиацияның әлеуметтанулық теориялары
қазыбек құрайыш бірге текст
вакансии в университетах караганды
төртінші қара сөз мағынасы
талдаудың оптикалық әдістері

.
==============================================================

~~~~~ мәшһүр жүсіп көпеев көріпкелдігі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

울산광역시 남구 중앙로 213번길 10 울산국제볼런티어센터.
T. 052-272-0678 | F. 052-272-0778 | E-mail. uivc@hanmail.net
Copyright(c) UIVC. All Rights Reserved.